lørdag den 19. januar 2013

En tur forbi genbrugen...

Jeg var et smut forbi min ynglings genbrug... jeg fandt 11 Rasmus Klump bøger som vi ikke havde... 2 kr pr. stk... Lige en pris jeg kan bruge...



Jeg er ved at lave nogle sprogkasser til vuggestuen... jeg fandt lidt dukker .... Jubiiiii jeg kan komme lidt videre.... Peter Pedal, er altid et hit og pippi...



Og så var jeg så heldig at finde et spil som jeg spillede som barn, kan ikke finde hos min mor, men i genbrugen var det... MarcoPolo... Pigerne var vilde med det...



Skøn Lørdag....


5 kommentarer:

  1. Nostalgi og barndomsminder kan ingen tage fra en! Det varmer de rigtige steder!

    Eeeeeeelskede Rasmus Klump, da jeg var barn, og vi havde også 12-14 af de bøger/hæfter der.. Bla. kunne jeg godt lide den på slottet, som jeg kan se, du fik fat i. :)

    Det er faktisk ret hyggeligt at gå i genbrugsbutikker.
    Der er meget ragelse, men der er altså også mange hyggelige ting.. :)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også Rasmus Klump... og alt det andet som minder en om hygge og barndom ..
    Ja der er meget ragelse, men man kan sagtens finde noget hvis man ser efter ...

    Smil Lone

    SvarSlet
  3. Du har helt ret... Det er som at vinde, når man synes det er en lidt for god handel... smiler. Lone

    SvarSlet
  4. Man bliver hel høj af at finde noget godt i genbrugen:-) Jeg havde også nogle af de Rasmus Klump bøger som barn - jeg tror desværre de er smidt ud, men jeg må da til at holde øje i genbrugsbutikkerne.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Jeg er bare vild med at finde skønne ting og så til priser hvor alle kan være med... Rasmus Klump bog til 2,- de skal da med hjem... Smiler... Lone

    SvarSlet

jeg bliver glad for hver kommentar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...