søndag den 5. august 2012

Den lykkelige modtager.....

Jeg skulle hente noget karton hos min søsters svigermor Ellen... Ellen havde lige lidt hun gerne ville af med sagde hun kom lige med i kælderen... og se lige hvad jeg kom hjem med... Det rene guld....


Et helt rødt sælskind...

Bomulds garn + det løse


Skråbånd rester...


Smukt retro stof fra gardiner...


En hel stak stof rester...


Knapper alle de andre ikke gad have....


Perler og pallietter.


Alt om håndarbejde blade...


En bedroller fyldt med gavebånd, snor +++


Og så en hel stak karton som de kun har i børnenes institutioner... Jeg er den lykkeligste modtager ...

2 kommentarer:

  1. Ikke dårligt :) Der ser ud til at være en masse fine ting. Melder mig lige som fast læser af din blog - du er velkommen til at kigge forbi min :) gustavsmor.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Super fedt at du har lyst til at læse med... Jeg elsker at få 'nye' rester, og gerne noget jeg ikke kender...

      Slet

jeg bliver glad for hver kommentar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...