søndag den 23. december 2012

Et juletræ...

For mig er det ret ligegyldig hvordan selve juletræet ser ud... der må gerne være flere toppe, det må gerne være bredt eller smalt, have mange grene eller få, der må godt være langt mellem gren-kransene...
Men når vi så kommer til pynten, det kan være en videnskab i sig selv, nogle holder sig til få farver, andre vil kun have glaskugler på, der er mange meninger om det...

Her skal det hele på... det børnene lavede i børnehaven, det dyrt købte pynt (moren ikke kunne gå forbi) de gamle kugler fra mormor, og levende lys skal der til... jeg elsker juletræet med sin pynt...



Fugle huset Nana lavede i børnehaven og den fine kugle med hul...


Julemands cupcake min mand fik af naboen da de kom hjem fra ferie...



Jacobs stigen jeg lavede til mit første juletræ...


Den russiske klokkedame og postkassen...


Pigerne har hver en kugle med navn på...


En garde til at passe på de kongelige...


En skøn hest Nana har malet og med glimmer...


Og toppen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

jeg bliver glad for hver kommentar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...