fredag den 21. december 2012

Jubiiii...

Se lige en gang hvad der kom med posten idag.....


Jeg har deltaget i Betinas advents give away, og juhuuu jeg har da vundet den mest fantastiske gave... er utrolig glad, føler mig heldig..

Jeg har fulgt Betinas blog længe og hun er fantastisk inspirerende...kig forbi lige her...



Sødeste Betina, hun viste at jeg har to piger det bare er elle vilde med solbriller... tusinde tak Betina, det er den mest fantastiske pakke du har sendt til mig...





Pigerne er helt vilde med brillerne, jeg har taget billeder hvor de også har dem om halsen... men de blev ikke gode nok til bloggen...

1 kommentar:

  1. Søde Betina

    Kan jeg blive andet end fantastisk glad, for sådan en fin gave?? Og pigerne, vi er bare såå glade for det hele.. tusinde tak... Lone

    SvarSlet

jeg bliver glad for hver kommentar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...