søndag den 16. december 2012

Nu er jeg tilbage ...

Jeg har bare haft så meget at se til, og der har været for lidt timer i døgnet, men jeg er vist ikke den eneste der har det sådan...

Jeg har lavet en bytter med retrorejen.. der kommer et indlæg,
jeg er ved at lægge sidste hånd på nogle ting, der skal med ved et arrangement i Silkeborg Onsdag aften... mere om det senere...
Jeg er blevet 40 .. det blev fejret og det var en forrygende fest... jeg fik de skønneste gaver, et indlæg om det senere...
Julen nærmer sig og jeg har så meget fint julepynt jeg gerne vil vise jer, der kommer indlæg også om det...
OG SÅ HAR JEG VUNDET ... OG DET KOMMER DER OGSÅ ET INDLÆG OM...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

jeg bliver glad for hver kommentar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...